Local Rules OGD

Hole 5 en hole 9 hebben een dropping zone waar u voor kunt kiezen. Met 1 strafslag droppen op de aangewezen plaats (dropping zone). Volg regel 17.1

GUR wordt aangeduid met blauwe palen of lijnen en moet ontweken worden. U mag NIET spelen uit deze gebieden. Volg regel 16.1b

Een sproeikop in het algemene gebied die op de speellijn binnen twee clublengten van de green en binnen twee clublengten van de bal ligt, mag zonder straf worden ontweken volgens Regel 16.1b. Zonder straf droppen binnen 1 clublengte van de plek waarbij er geen hinder meer is van de sproeikoppen.

De driving range is out of bounds. Het hek markeert de grens. Volg regel 18.2b

Rode palen met groene koppen markeren VERBODEN SPEELZONES. U mag dit gebied niet betreden en dient het gebied te ontwijken volgens regel 17.1e. Met 1 strafslag droppen binnen 2 clublengtes op de plaats waar de bal de “hindernis” heeft gekruist, niet dichter bij de hole.

Alle schuilhutten, wegen en paden in het algemene gebied, ook als deze niet kunstmatig verhard zijn, worden beschouwd als vaste obstakels. U mag deze ontwijken zonder straf volgens regel 16.1.