De historie van OGD

Openbare Golfclub Dronten: Dé parel van Flevoland

De Openbare Golfclub Dronten werd in 2009 geopend op de voormalige vuilstort van Dronten. De 9 holes liggen op geaccidenteerd terrein met glooiende fairways en omzoomd door bomensingels.

In 2014 vierde Openbare Golfclub Dronten haar eerste lustrum en in maart 2015 werd deze verrassende 9-holes baan in Flevoland door de lezers van Leadingcourses.com uitgeroepen tot ‘Beste verborgen parel van Nederland’.

De afgelopen jaren is de OGD steevast in de top 15 van 9 holes golfbanen te vinden en scoren wij hoog in de ranglijsten qua prijs-kwaliteitverhouding en gastvrijheid.

In 2020 stonden wij op nummer 1 in de ranglijst van alle golfbanen van Flevoland! Een fantastische erkenning!

Als regelmatige speler zult u bovenstaande zeker kunnen beamen en mocht u nog niet zijn geweest, kom dan vooral een keer spelen op onze prachtige golfbaan.

Openbare Golfclub Dronten is trots op haar glooiende fairways, de grote waterpartij en de heerlijke greens die de genietende golfers eenvoudig overtuigen om de uitdagende lus twee keer te spelen. De 9 holes baan heeft een par van 35.

Heel veel plezier!