Tarieven 2023

FAMILIE-LIDMAATSCHAP

Bij 2 betalende volwassenen (jaarkaart hele week) spelen alle kinderen (t/m 24 jaar) uit het gezin het hele jaar GRATIS!

Algemene voorwaarden

• De OGD jaarkaarten zijn inclusief NGF pas en bijdrage.

• Uw jaarkaart naar keuze bepaalt uw speelrecht op de Openbare Golfclub Dronten.

• Tevens bent u WA verzekerd voor schade aan derden die op de golfbaan is ontstaan.

• U kunt online uw handicap up-to-date houden via de ledenpagina .

• U wordt door ons op de hoogte gehouden via de ledenpagina op deze website en via de nieuwsbrieven.

• Via de ledenpagina kunt u inschrijven voor deelname aan de OGD wedstrijden.

• Met het combi-lidmaatschap heeft u onbeperkt speelrecht op beide banen en kunt u deelnemen aan de wedstrijden. U ontvangt voor beide banen inloggegevens. Ook de facturatie is apart van elkaar, dus voor beide clubs graag uw aanmeldingsformulier invullen.

Meer informatie is te verkrijgen bij de receptie of neem contact op met Guido Oomkens

U kunt het hele jaar door bij ons lid worden!

Een OGD lidmaatschap geldt voor 12 maanden en wordt zonder opzegging jaarlijks verlengd.

De opzegtermijn is 1 maand voor afloop van uw lidmaatschap.

Alle lidmaatschappen zijn inclusief Btw.

De bedrijfsjaarkaart is inclusief 2 greenfeekaarten (9 holes)

NGF registratiepakket bij OGD voor slechts € 89,-

Inclusief:

• Digitale NGF pas
  • WA verzekering (golf)
  • Online up-to-date handicapregistratie
  • 2 greenfeekaarten voor 9 holes t.w.v € 72,-
  • Overige greenfee bij de OGD tegen introductietarief
  • Loopt per kalenderjaar (1/1 - 31/12)